دیدار صمیمی مدیرکل بهزیستی با مدیریت بانک رفاه استان

به گزارش روابط عمومی، همزمان با سالروز تاسیس بانک رفاه کارگران، مدیرکل و معاون پشتیبانی ومنابع انسانی بهزیستی استان با حضور در مدیریت شعب بانک رفاه استان این روز مبارک را به همه تلاشگران و خدمتگزاران دلسوز و متعهد تبرک و تهنیت گفت.

 حامد رضایی، مدیرکل بهزیستی استان با اشاره به برخی از خدمات و فعالیتهای ارائه شده به افراد و گروه های هدف تحت پوشش بهزیستی گفت: از بدو تاسیس سازمان بهزیستی بیش از ۱۶۰ نوع خدمت در حال ارائه می باشد که اغلب این خدمات از بدو تولد تا سالمندی  فرد را شامل می شود.

 مدیرکل بهزیستی استان اظهارداشت: انجام غربالگری های متعدد بینایی، شنوایی، ژنتیک، مشاوره های تخصصی(حضوری و غیر حضوری)، خدمات اورژانس اجتماعی، فعالیت ۷۶ انجمن، مرکز و موسسات خیریه، مراکز شبانه روزی و روزانه، درمان و بازتوانی معتادین و بسیاری موارد دیگر از جمله فعالیتهای مستمر در مجموعه بهزیستی هستند.

 رضایی در بخش دیگر از سخنان خود به سختی کار در این مجموعه عظیم و گسترده اشاره کرد و گفت: خوشبختانه اغلب خدمات  سازمان برون سپاری شده و با مشارکت خیرین و شرکای اجتماعی در حال ارائه خدمات هستیم.

وی در ادامه صحبت های خود یادآورشد: خدمات ارائه شده به سالمندان، بحث نگهداری، توانبخشی و مراقبت از بیماران ذهنی و روانی، توجه ویژه به آموزش های مربوط به دروان سالمندی و پیشگیری از معلولیت های ناشی از آن، توجه به بحث ورزش، تحصیل و تهذیب نفس جامعه هدف و تسهیل بهره مندی از تسهیلات ارزان بانک های عامل در تهیه مسکن، وسایل ضروری و در نهایت کمک به کسب استقلال فردی و توانمند سازی آنان از دیگر خدماتی هستند که به ولی نعمتان تحت پوشش بصورت مستمر و غیر مستمر ارائه می شود.

این مسئول به خدمات قابل توجه در زمان دولت شهید جمهور حضرت آیت الله رئیسی هم اشاره کرد وگفت: پرداخت حق پرستاری نخاعی و خانواده محور، صفر شدن پشت نوبتی های دریافت مستمری، بحث نهضت ملی مسکن و خانه دار شدن مددجویان تحت پوشش، دیدار های چهره به چهره، تجلیل از سرآمدان اشتغال و کارآفرینی، تکمیل پروژه های نیمه تمام، رشد بیمه ای زنان سرپرست خانوار از جمله اقدامات و فعالیت های شاخص در دولت مردمی هستند که بیشتر این موارد در حال پیگیری و استمرار می باشد.

وی در پایان به پاس ارج نهادن به حمایت های بی دریغ و به موقع در ارائه تسهیلات به گروه های هدف به منظور گره گشایی از مشکلات این افراد و نیر زادروز تاسیس بانک رفاه کارگران با اهدای لوح سپاس قدردانی بعمل آورد.  

گفتنی است در این دیدار، مدیریت بانک رفاه استان بر تداوم همکاری های بین بخشی و تسهیل بهره مندی مددجویان ار تسهیلات بانکی تاکید کرد و گفت: این بانک با افتخار در خدمت مردم شریف استان و در کنار آنها مددجویان و تحت پوششین آن سازمان محترم بوده و با نهایت تکریم و ادب بر حسب وظیفه انسانی از هیچ تلاش و کوششی دریغ نخواهد کرد.

کد خبر 115324

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 9 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد